MYCSS

12 грудня 2013 р.

Студентський передавач у ніч перед екзаменом

FM передавач

Перебираючи старі речі, найшов для себе реліквію з якою не міг розпрощатися.
Ось за допомогою такого саморобного пристрою як "FM передавач" створеного в ніч до здавання екзамену з вищої математики. Я робив спробу здати екзамен. Одностороннє рішення передачі, тобто завдання виносилося за межі аудиторії у письмовому вигляді, а відповідь диктувалася через передавач. Мікрофон від телефонного апарату, живлення батарея "Крона".
У якості приймача був промисловий радіоприймач "Меридіан", для якого було пошито кишеню, що прикріплявся до ременя штанів. У якості гарнітури був міні навушник що використовувався з апаратом для глухих.

FM приймач
Давно це було і я вже не дуже пам'ятаю ці події але пишучи цю публікацію, при пам'ятав що я у знайомих позичав ще такий приймач "Меридіан" і у мене іх було два. І у такому випадку значить я створював двосторонній зв'язок, і у рукаві у мене був зашитий мікрофон і кнопка.
Що я пам'ятаю, що аудиторія де був екзамен мала металеву дошку, а мій товариш котрий допомагав вирішити завдання з математики повинен був бути в аудиторії за тією дошкою.  І зв'язок у нас вийшов тільки в одну сторону, я передав номер завдання на папірці.
Результат все одно плачевний, на перездачу ...



Немає коментарів:

Коли забув ти рідну мову, біднієш духом ти щодня...
When you forgot your native language you would become a poor at spirit every day ...

Д.Білоус / D.Bilous
Рабів до раю не пускають. Будь вільним!

ipv6 ready