MYCSS

30 квітня 2023 р.

Я не молодий фахівець з ІТ, і ще живий... Рабів до раю не пускають...

Не молодий фахівець з ІТ

Я вже не молодий фахівець з ІТ, якщо кому що каже про PDP-11, то напевне ви бачили мамонтів так як і я :). І щось спонукало написати це ... Можливо, поки ще є час...

Повномасштабна війна росії проти України

Принесла війну росія в мою країну - Україна, вже давно. Коли живеш біля аеродрому то часто бачиш рятувальні борти з пораненими, і розумієш що там такі хлопці як і ти.

І ось весна 2022 року підсунула кордони війни до всіх нас ще ближче.
Все змінилося у наших життях. Якщо воно таке ще є - життя, тому що кожен день може бути останнім. 

Ми ще довго відходили від того часу коли на головою летить російський бомбардувальник, а в чатах бачиш як не далеко розривалися FAB-500, і чуєш як гатять по аеродрому...

  • Безпечне правило двох стін
    Безпечне правило двох стін
  • Наступного дня під нашим будинком в 10-ти метрах були "z тигри", з вітанням до тих "какая разница"
    Наступного дня під нашим будинком в 10-ти метрах були "z тигри", з вітанням до тих "какая разница"
  • Наша їжа на кожного...
    Наша їжа на кожного...

Був день, тиші і ми виїхали з міста, хоч і не з першого разу...
Був день, тиші і ми виїхали з міста, хоч і не з першого разу...
  • Ображено міни...
    Обережно міни...
  • Коли ти дружині не кажеш, що вночі село праворуч накрила авіація, і заглухнути не варіант

  • російскі солдати ідіть на хуй
    Але дорогою є приємне...
  • на хуй, знову на хуй, до росіі на хуй
    Але дорогою є приємний напрямок для декого
Тому зараз я всім знайомим кажу щодо того що я вмію робити: "Я не хочу щоб це знав тільки я, як це все робиться. Ви маєте знати так, щоб могли зробити і без мене". Тому шо постійно літають російські ракети по цивільнім об'єктам, і я можу бути там.

Попереднього життя не має. 

Вимушенні жити не вдома, якщо він ще є - наш дім.

Попередньої робити не має. 

Борода

Взяв участь у челенджі і тепер маю збрити бороду тільки після перемоги. 

поголюся після перемоги
поголюся після перемоги
Хоч борода у мене в перше, і дружина бороду не може терпіти (зовсім), але чекає перемоги і розуміє. Дякую тобі за це кохана.

Тому маю вчитися і опановувати нові напрямки. Пройшов медичну реабілітацію, і маю підтримувати свій організм котрий вже хоч і не дуже приданий. Але якщо що, то ми з вилами, і ми ще ого-го. Не дочекаєтеся...

Навчання

Коли тікали, з собою захвалити мало. І добре що взяли хоч ноутбук.

І зараз маємо доступ до мережі і можемо навчатися і працювати. Дякую друзями що допомагають виживати. 

Записався на навчальні курси, такі як від GoIT, Prometheus, Сoursera.

Опановую те що знав, але у новому сучасному ракурсі, шоб мати відповідні сертифікати що підтверджують сучасні навички.

Сoursera

Буду чи на курсах від Google та Prometheus, я навчаюся використовуючи платформу Сoursera

2022-2023 UA Prometheus | Coursera
2022-2023 UA Prometheus | Coursera
Як студент, я отримав від менторів рекомендацію, зберігати відеоматеріали курсу разом з субтитрами та описом відео, для подальшого використання, так як після курсів доступу до них не буде.

Я це робив, і робив для кожного відео, і як програміст, я не міг повторювати монотонну роботу зі зберігання файлів змінюючи їх ім'я, робив помилки. 

Це привело то того, що кожен раз, коли я зберігав файли, просто думав про те чому я це роблю сам.

Помічник для збереження файлів з Coursera (CSA)

Ось за одну ніч, з'явився додаток "Assistant for saving files from Coursera (CSA)" до браузера Goole Chrome та Microsoft Edge версії 0.0.1.

Опанував роботу у Microsoft Visual Code, дякую марафону від GoIT

Я подав цю версію на розгляд Google Chrome Web Store, і як на диво на ранок вже його було опубліковано

CSA v.0.0.1
CSA v.0.0.1

Версія була створена українською мовою і локалізована була до англійської за допомогою crowdin.com

Через Slack поділився з одногрупниками по навчальних курсах, і їм це сподобалося теж. 

А потім з були побажання від користувачів, і від себе самого, і наступні ночі приносили нові версії додатку.

Я не міг продовжити ознайомлюватися з новими матеріалами курсу поки не "з'їв цю жабу" і дописав цей простий додаток. 

Весь код додатку зараз доступний через GitHub

Ознайомився як оформити донати, може кому і сподобається мій додаток теж :) - patreon

Тепер я вільний, і ще живий... 

Рабів до раю не пускають.

Немає коментарів:

Коли забув ти рідну мову, біднієш духом ти щодня...
When you forgot your native language you would become a poor at spirit every day ...

Д.Білоус / D.Bilous
Рабів до раю не пускають. Будь вільним!

ipv6 ready