MYCSS

19 липня 2019 р.

Моє минуле. Дозвіл на радіочастоту. ХАІ-11 UR4LWA.

Позивний

Чомусь в ті далекі часи мені хотілося, за можливості, робити все по закону. Тому насамперед  я отримав дозвіл на роботу радіочастоті індивідуального користування з позивним "US4LLP".
Дозвіл на роботу на  радіочастоті індивідуального користування, позивний "US4LLP"

Радіомодем

Це дозволяло мені будувати радіомодем котрий повинен був працювати на швидкості до 9600 бод з використання радіостанції на 144 MHz. Пізніше викладу архів схем і опису що у мене зберігся... скемблера десклебера.  Ера інтернету ще тільки зароджувалася.

Моя плата радіомодему на 9600 у порівнянні з платою Ti СС1101
Так і не довів до фіналу, бо моя радіостанція 144... була на іншу частоту "пожежників" і я мріяв переналаштувати...
Зараз я маю для домашньої електроніки плату Ti СС1101 яка у себе включає і модем і радіо модуль з синтезатором частоти.

Але були фахівці цієї справи, наприклад, колективка на горищі ХАІ-11 (UR4LWA). Я був там як молодий аматор з ХАІ-10 у гостях, і отримував рекомендації де як і що треба робити.

Історія  колективки

У тенетах інтернету знайшов історичні нотатки про створення "колективки".

ХАІ-11. Квадрати UR4LWA. Фото прийшло від Андрея RW0LFY.
UR4LWA

Трохи історії ХАІ: 1968р. повернувся з РА і вступив в ХАІ, 1фак. Дізнався, що раніше в ХАІ була колективка. Восени 1989р. звернувся в комітет комсомолу ХАІ з проханням допомогти відкрити колективку, обіцяли допомогти. ... 1970р. партком, і ось воно щастя! Ректор дає добро і призначає відповідальним за відкриття колективки викладача Слєзін (кафедра радіопередавальних пристроїв). Восени 1971р. на початку навчального року розклеїли оголошення про відкриття колективної радіостанції. На збори прийшло 10-15 студентів. Вів збори майбутній начальник колективки викладач 5 фак. Слєзін, мене обрали заступником так як тільки у мене, на той момент був позивний "RB5LGR". Слєзін, я і Толя Борхович ("UB5077" ...) заповнили документи на відкриття колективки, потім я їх відвіз в радіоклуб на вул.Чернишевського. Так була відкрита колективка "UK5LBJ". Спочатку вона розміщувалася в радіокорпусі, потім колективку перенесли в корпус К2 (військова кафедра). Там наш колектив поставив перші "квадрати". ... Потім прийшло друге покоління ЕНТУЗІАСТІВ: це Юрій Іванько "UX0LW", Ігор Токар "US0LW", Володимир Ганапольський ex"UB5LAF" і багато, багато інших. Ці хлопці вдихнули нове енергію в розвиток колективці "UR4LWA" (UB4LWA). З повагою В'ячеслав (UY7LK, ex.ra3qgn, rb5lgr, ub5ldk).

Немає коментарів:

Коли забув ти рідну мову, біднієш духом ти щодня...
When you forgot your native language you would become a poor at spirit every day ...

Д.Білоус / D.Bilous
Рабів до раю не пускають. Будь вільним!

ipv6 ready