Безконтактні карти в київському метро почали вводити в 2007 році (інформація на сайті метро), але широке поширення і внесення вони провели тільки до кінця 2008 року. На сьогоднішній день існують два основних типу проїзних білетів: проїзні терміни, і проїзні коливання поїздів. В проїзних використовуються безконтактні карти MIFARE Classic 1K.
Про проблеми у чипі MIFARE Classic стало відомо в 2007 році. Детальну історію відкриття вразливостей можна почитати в статті. Стаття хоч і 2008 року, але до цих пір актуальна, і в ній перераховані основні етапи знаходження вразливостей. Поєднавши ці знання можна подивитися, що ж записується в карти київського метро на прикладі проїзного на кількість поїздок.
Дисклаймер: Всі дії та інформація, описані нижче, наведені виключно для розширення особистого кругозору.
Оригінал статті: Що записано всередині безконтактних карт Київського метрополітену? / Хабр
Фото - Metromuseum.net |
Про проблеми у чипі MIFARE Classic стало відомо в 2007 році. Детальну історію відкриття вразливостей можна почитати в статті. Стаття хоч і 2008 року, але до цих пір актуальна, і в ній перераховані основні етапи знаходження вразливостей. Поєднавши ці знання можна подивитися, що ж записується в карти київського метро на прикладі проїзного на кількість поїздок.
Дисклаймер: Всі дії та інформація, описані нижче, наведені виключно для розширення особистого кругозору.
Оригінал статті: Що записано всередині безконтактних карт Київського метрополітену? / Хабр
Немає коментарів:
Дописати коментар